30 Kasım 2012 Cuma

Flower Cookies





Wilton Cookie Press makinasini alir almaz denedigim cookielerim...sekilleri super oldu. Bir suru sekil yapabiliyorsunuz, hem zevli hem cok kolay.sekil sekil yapiyorsun gorende cok ugrasin sonucu saniyor:))
Oysaki toplamda yarim saat surmuyor bile yapimi:) Bu tahinli kurabiyelerim bizi kahvaltiya davet eden Miami'nin guzel annesi Busra icindi.. onun guzel sofrasina benim kurabiyelerimde cok yakisti:)

      
Davet edildigim her yere bu kurabiyelerden goturur oldum, e sekil cok olunca bu severde baska cicek deseniyle yaptim kurabiyelerimi. 


Tahinli Cicek Kurabiye Malzemeler:

-1 su bardagi tahin
-1 su bardagi seker
-2 stick tereyag (225 gr)
-1 paket vanilya
-1 yumurta
-2 yemek kasigi yogurt
-Aldigi kadar un
  

Cookie press makinasinin cicekleri cok kucuk oldugundan bu malzemelerle 5 tepsi cookie cikti, ikinci sefer malzemelerin yarisini kullanip yaptim daha iyi oldu! aklinizda bulunsun bu malzemelerle baya bi kurabiye oluyor:) Afiyet olsun!!!



6 yorum:

  1. guzel iltifatina tesekkur ederim ipektosum yazilarinda cok guzel olmus zevkle okudum allah yolunu acik etsin bu guzel yolda.

    busra

    YanıtlaSil
  2. ipegim bu kurabiyeleri sen yaparken bende seni kameradan izliyordum harika yapmışsın cok güzel görünüyorlar tatlarıda eminim cok güzeldir hepsi harika canım kızım benm:)

    YanıtlaSil
  3. Canimmm annem benim bloguma yorumunuda esirgememissin, canimmsin.. O kameralar olmasa nasil cekilir bu hasretlik, seninde sevgin var pastalarimda, kurabiyelerimde, hepsinde:)

    YanıtlaSil
  4. Kurabiyeler çok güzel görünüyor, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil