15 Kasım 2012 Perşembe

Chocolate,Rainbow and Rice Cereal Popcakes





                            
Popcake maker makinasini alir almaz bi hevesle yaptigim keklerim.. makinasinda sadece 7 dakikada top top oluveriyorlar. Yapilisi kolay ama zaman alan bi is, yapmak isteyenlere duyurulur;    

Yapisili;
 - Damla cikolatalari eritiyoruz (ister mikro dalgada- ister su dolu tencerenin ustune konulmus sicaga dayanikli kasede) 
- Pop cake maker makinasindan top halinde cikan keklerimizi sogutuyoruz,
- Cubuklarin keke saplayacagimiz kismini once cikolataya  batiriyoruz sonrada  keke sapliyoruz ve dolapta sogutuyoruz(cunku cubuklarin kekten kaymamasi lazim),
 -Dolaptan cikardigimiz popkeklerin tamamini cikolataya batiriyoruz ustundeki fazla cikolatayi akittiktan sonra istediginiz sekerlerle susluyoruz. tekrar donmasi icin dolaba koyuyoruz. Ben sogutma islemi icin kevgir kullandim.
                                                                      

Is bittikten sonra mutfak savastan cikmis gibi oluyor, ama sonuca bakinca degiyor:)) Canim Ablacim Miami'nin guzel kalplisi Seyma ablacim icindi bu popcake'ler.. afiyetlede yedik:))
     Pop cake maker makinasi olmayanlar baska yontemlede popcakeler yapabilirsiniz..! nasil mi asagidaki  siteden izleyin ogrenin :) benim pop cakelerimin ici normal kek oluyor, bu sitedeki keklerin icine frosting kattiklari icin daha yogun ve islak kek gibi oluyor. ben ikisininde tadini cok seviyorum. Afiyet olsun!

 http://www.youtube.com/watch?v=PXCm7XTKXRc

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder