17 Kasım 2012 Cumartesi

Basket Cake









                                                8-inch  Basket Cake with Buttercream Icing


Michael's 2. kursumun final keki!! Nihayet ikinci kursuda tamamladim. ilk kursun aksine bu kursta 4 kisiydik,    hemde sus pus degil gayet konuskan arkadaslarim vardi sinifta:) cok guzel seyler ogrendik,hevesim geldikce geliyor, kilolar arttikca artiyor:)) uzulsem mi sevinsem mi bilemedim:)) butter cream icing inanilmaz kalorili birsey arkadaslar bilmeyenlere duyurulur:).  Esime artik pasta yemekten gina geldi, kendileri cok hamur isi sevmemesine ragmen,  israrlarima dayanamayip her pastamdan birkac dilim yiyor:)) bense  o yedikce mutlu oluyorum, nasil olsa spor yapio benim kadar tembel degil, aldigi kalorileri verir dimi ama:) ben pastalarim yendikce mutlu oluyorum, yedikce degil:)) napiim huyum kurusun:)
Bu mor cicekli pastami canim ablacim Deryanin davetine goturmustum. Miaminin hamur islerinde eline su dokemeyecegimiz kisisi Deryadanda tam notu alinca daha da mutlu oldum.

2 yorum:

  1. Pastalarınızdan gözlerimi alamadım. Muhteşemler. Ellerinize sağlık. Benimde anne tarafın Bursa lı. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim:) Ne guzel sizinde bi yaniniz Bursali, cok severim memleketimi:) Sevgiler:)

      Sil